آل سعود و آل خلیفه نمی توانند مقاومت مردم بحرین را بشكنند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدحسن اختری' دوشنبه شب در مراسم اولین سالگرد انقلاب ملت بحرین با عنوان 'یك سال مقاومت در مظلومیت مطلق' در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: مردم مظلوم بحرین برابر ظلم و جنایات این دو خاندان منحوس ایستاده اند و مصمم هستند تا به مبارزات خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان كرد: مردم بحرین هیچگاه در مسیر تحقق عدالت و به دست آوردن عزت و آزادی خود تنها نیستند و ملت ایران و همه حق طلبان و آزادیخواهان جهان تا انتها در كنار آنها و در اندیشه نجات و رهایی آنها از ظلم و جور دشمنان اسلام و تشیع خواهند ماند.

دبیركل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینكه ما همه فداكاری ها، غیرتمندی و حضور با صداقت مردم مسلمان بحرین را ارج می نهیم ،تصریح كرد: مردم ایران در طول یكسال گذشته برای رساندن فریاد مظلومیت مبارزان و شهدای بحرینی به گوش جهانیان همه توان و امكانات خود را در اختیار گرفته اند.

اختری در پایان اظهار داشت: مراجع عظام تقلید نیز همواره در سخنان خود از مردم مظلوم و ستمدیده بحرین حمایت كرده و در بیانات و اعلامیه ‏های خود در طول یك سال گذشته جنایات آل سعود و آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین را محكوم كرده اند.

مراسم اولین سالگرد انقلاب مردم بحرین با عنوان 'یك سال مقاومت در مظلومیت مطلق' دوشنبه شب با حضور جمعی از اندیشمندان جهان اسلام، طلاب و فضلای حوزه های علمیه و جامعه المصطفی و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

8146/ 550/





:: برچسب‌ها: آیفون , کلیسا , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: